Vergoeden jullie terugleverkosten bij nul op de meter?

Algemeen

Wij vergoeden geen terugleverkosten. Dit is namelijk een kwestie tussen de energieleverancier en de klant (dus u als huurder). Het klopt dat NOM-woningen naar verwachting meer gaan betalen dan in het verleden. Waar dit voorheen vaak € 0 was of u zelfs geld terugkreeg, zult u nu waarschijnlijk een maandelijks bedrag moeten betalen. Dit bedrag is echter nog steeds aanzienlijk lager dan wat iemand in een niet-verduurzaamde woning betaalt.