Moet ik de jaarlijkse huurverhoging zelf doorgeven aan de Belastingdienst?
Algemeen
De jaarlijkse huurverhoging wordt doorgegeven aan de Belastingdienst (bij automatische betaling). U hoeft dit zelf niet door te geven. Wel is het verstandig om het bedrag te controleren op juistheid. Zelf het nieuwe bedrag wijzigen bij zelf overmaken of doorgeven aan de Gemeente wanneer zij de huur voor u betalen.