Kunnen jullie het formulier voor de automatische incasso ook naar mij opsturen?

Algemeen

Bewoners kunnen nu zelf via mijn W&B een machtiging voor SEPA incasso afgeven. Lukt dit niet? U kunt ons bellen of een e-mail sturen met het verzoek u een machtigingsformulier te sturen.