Ik heb geen geiser meer en toch staat er een boiler of geiser op de afrekening. Hoe kan dat?
Algemeen
In de afrekenperiode heeft u centrale verwarming gekregen of de warmwatervoorziening van uw combi-ketel is aangesloten / geactiveerd. U betaalt nog wel voor de maanden dat u nog een geiser of boiler had.