Wat gebeurt er als er problemen zijn met de huisbewaarder?

Algemeen

Dan doen wij niets. Wij bemiddelen niet. Het is uw verantwoordelijkheid deze problemen zelf op te lossen. Als de huisbewaarder overlast veroorzaakt, spreken wij u daar op aan.

Lukt het u niet de problemen op te lossen, dan kan Wierden en Borgen ontruiming van de woning eisen als:

  • er schade in of aan de woning wordt aangericht;
  • er overlast wordt veroorzaakt;
  • er inwoning aan één of meer andere personen wordt verleend;

Wij eisen ook ontruiming van de woning als u de huur niet (tijdig) betaalt.