We werken aan projectmatige aanpak van verduurzaming

Algemeen

Wij zijn nu druk bezig met het verduurzamen van alle woningen. Daarnaast hebben wij samen met de overheid en de Woonbond afgesproken om alle woningen met een energielabel E,F of G uiterlijk 2028 te verduurzamen. Dit doen we projectmatig en op grote schaal. Ook bij de woningen met een D-label of hoger gaan we aan de slag met bijvoorbeeld zonnepanelen. Kortom: een forse opgave.

Daarom kunnen we individuele verzoeken voor verduurzaming of verbetering nu niet oppakken. Iedere woning met een slecht energielabel wordt meegenomen in de projectmatige aanpak. Wanneer welke woning aan de beurt is, is nog niet bekend. Zodra we dat weten informeren we de huurders hierover