Ik heb een afrekening servicekosten ontvangen. Waarom krijg ik een afrekening?
Algemeen
U betaalt elke maand een voorschot voor de servicekosten. Eén keer per jaar rekenen we deze servicekosten af. Op de eindafrekening staat een overzicht van de kosten en de voorschotten die u betaald heeft. Als u teveel voorschot heeft betaald krijgt u geld terug. Als de totale servicekosten hoger zijn dan het voorschot dat u heeft betaald dan moet u bijbetalen.