Ik heb een hoger energieverbruik dan andere jaren. Hoe kan dat?
Algemeen
Heeft u het afgelopen jaar een meterwisseling gehad? Vraag dan eerst foto's van de meterstand(en) op bij Enexis.
Een verandering in uw persoonlijke situatie of gezinssamenstelling kan ook reden zijn voor een hoger verbruik.
Neem contact met ons op als uw energieverbruik het laatste jaar zonder aanwijsbare redenen flink is verhoogd.